diumenge, 25 de març del 2012

EL CAVALLER FOSC


M'agradaria comentar una mica la pel·lícula "El cavaller fosc" de Christopher Nolan  (2008). Fins fa pocs dies no vaig tenir l'oportunitat de veure el film i m'ha deixat una mica impactada. M'ha agradat molt la interpretació de Heath Ledger i la música de Zimmer (Gladiator,..).  

PERSONATGE DESTACAT:
Joker (Heath Ledger): Quin gran actor! És meravellós, brillant, cruel, cínic, únic, diferent, destructor.... i moltes altres coses més. Quan entra en escena, podem dir que es menja la càmera.
Aquest actor el vaig veure a la pel·lícula "El patriota" de Mel Gibson (2000) i sempre m'ha agradat. És una pena que ens deixés amb 28 anys ja que m'hagués agradat seguir la seva trajectòria i la seva transformació.

MÚSICA
Hi ha moments en els quals no hi ha música i això fa que l'escena sigui encara més dramàtica. Per exemple: Quan en Joker treu el cap del cotxe o quan hi ha l'explosió on algú mor.

TEMPS
La pel·lícula dura més de 2 hores i, potser, per alguns se'ls fa llarga. En el meu cas, la vaig gaudir molt.

Si voleu més informació, podeu anar en els enllaços següents:


Heath Ledger winning Best Supporting Actor for "The Dark Knight"

Per acabar, quines pel·lícules o personatges us han deixat un empremta per la seva gran història i interpretació?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada