dilluns, 1 d’octubre del 2012

UN JARDÍ ZEN A L'ESCOLA?

Aviat començaré el projecte "Els jardiners i les jardineres" i m'ha vingut al cap una idea bastant esborrajada: FER UN JARDÍ ZEN A L'AULA O AL PATI DE L'ESCOLA.


I buscant he trobat una activitat semblant: cada nen/ ha fet el seu propi jardí ZEN (escola Magí Morera: actualment sense enllaç disponible). 
Què en penseu? Teniu algunes idees???
Crec que en els basars xinesos tenen un petit jardí ZEN per muntar.

Actualitzat 2018: Aquesta va ser l'entrada que vaig publicar ja farà 6 anys. A l'aula de P3 vaig portar un jardí ZEN comprat i el vam anar muntant. Aleshores, vam decidir muntar el nostre jardí i vam comprar plats i forquilles com també vam recollir amb sedassos la sorra del sorral. També, es pot fer amb quars blanc ja potser relaxa més i sembla donar molta més "serenitat".

Aquí us deixo altres idees:

Diapositiva1

2 comentaris:

  1. Uau! Després em miraré els enllaços, tenen una pinta estupenda. Sense cap dubtem tenir un jardí a l'escola és fonamental per a descobrir i aprendre de l'entorn. NO hi pot faltar! :) Gràcies per la publicació.

    ResponElimina
  2. Hola Joel!
    El nostre jardí està una mica allunyat d'infantil i està per fer. Així doncs, no sé com anirà tot....però m'agradaria aconseguir o construir un jardí ZEN i així treballar com es té cura, quins elements cal posar, per què serveixen els jardins,... .

    Ja us informaré.

    Txell

    ResponElimina