dissabte, 2 de febrer del 2013

UN ALTRE PREMI: ONE LOVELY BLOG AWARD

La Marta del bloc "Fent i desfent" ens envia aquest premi:



Així que passo aquest premi "encantador" a:




He entès que he de dir SET coses de mi:
- Des de petita sempre he volgut ser mestra. 
- M'agraden molts els animals: ara tinc dues gates i una gosseta.
- Les meves aficions són: " fer muntanya", llegir llibres i veure pel·lícules (de tot tipus). 
- M'agrada pintar quadres ja que em relaxa molt i ara estic fent vitralls. 
- M'engresco en qualsevol projecte que m'apassioni. 
- M'agrada compartir el material a través d'aquest bloc (que va sorgir per donar a conèixer la nostra maleta del pre-cinema). 
- El meu objectiu és tornar a l'escola rural (encara no tinc escola definitiva). 


Moltes gràcies per pensar en nosaltres!!!!

6 comentaris:

  1. Moltissimes gràcies!! Gràcies per enrecordar-vos del meu bloc, m'ha fet molta il·lusió!! Un petonàs!!

    ResponElimina
  2. Per cert! us el torno rapidissim!! jeje

    ResponElimina
  3. Moltes Gràcies pel premi!!
    Des des meu bloc també te'l faig arribar perquè també ets de les meves favorites. Un forta abraçada!

    ResponElimina
  4. Hola noies!
    Moltes gràcies per retornar-me el premi :)

    Que tingueu una bona setmana.

    Txell

    ResponElimina
  5. Txell, moltes gràcies!!!
    Ja saps que m'agrada molt debatre amb tu virtualment i en passar a fer-ho sobre la immersió he vist el premi. Quina sorpresa!
    Oi que no m'havies avisat que passés pel teu al bloc?
    Et felicito pel Premi, te'l mereixes!
    Felicito a tots els altres blocs guardonats!
    Com que és una mica complicat atorgar-lo a 15 blocs m'ho agafaré amb calma.
    Besets agraïts

    ResponElimina
  6. Hola Carme!
    No t'havia avisat!!!!
    És un plaer debatre amb tu :) Cada any que passa, dubto més de tot...hahahhah.
    Bona setmana.

    ResponElimina