dimecres, 2 d’abril del 2014

LECTURA RECOMANADA




Títol: La llista dels meus desitjos
Autor: Grégoire Delacourt
Editorial: Edicions 62 (2013) 
Sinopsi:Jocelyne, més coneguda com a Jo, és la propietària d'una merceria a la ciutat d'Arràs. Tot i que és més aviat grassoneta, somia convertir-se en estilista de moda a París. Li agrada llegir, escriu un blog sobre costura molt visitat, té un marit a qui s'estima i dos fills que ja són grans. Malgrat que el seu pare està malalt i que hi ha alguna ombra en el seu passat, la Jo es diu que és prou feliç en la seva vida... Fins que un bon dia, gràcies a les seves simpàtiques veïnes perruqueres, la Jo té la gran sort i la gran desgràcia de guanyar divuit milions d'euros a la loteria. Ara bé, aquell dia ella guanya molt més que diners. O no? Per primera vegada té l'oportunitat de decidir la seva vida. Abans, però, ha d'esbrinar què és el que importa de veritat.

http://www.nosaltresllegim.cat/2013/la-llista-dels-meus-desitjos-de-gregoire-delacourt/


Opinió: És un llibre que et sents totalment identificada: és proper, està molt ben explicat i te l'acabes en un tres i no res. Necessites menys de quatre hores per acabar-te'l. 
En resum, se m'ha fet curt ;)

Aquí teniu la recomanació de l'Espolsada.

4 comentaris:

  1. Gràcies per la teva recomanació; ara que arriba Sant Jordi em serà molt útil!
    Petonets de divendres
    Carme

    ResponElimina
  2. Hola Carme,
    moltes gràcies.
    Ja veuràs com t'agradarà :)
    Un petonet lector.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aprofito per desitjar-te unes bones vacances després d'un llarg trimestre, descansa molt que aquests dies passen amb una revolada.
      Petonets
      Carme

      Elimina
  3. Hola Carme!
    Moltes gràciessssss.
    També et desitjo que passis una bona setmana santa.
    Un petonet,
    Txell

    ResponElimina