diumenge, 1 de març del 2015

PREMI BLACK WOLF BLOGGER

La primera entrada d'aquest mes que iniciem és per un premi que m'ha fet arribar l'Anna del blog Petit Món. Així doncs, moltíssimes gràcies per la teva confiança i fidelitat. I, de pas, agrair-vos a tots els visitants i seguidors/es pel vostre suport. Estem a punt d'arribar a les 100.000 visites!!! Encara no ens ho creiem. Moltes gràcies ;)


Per acceptar el premi cal complir unes normes:
  1. Agrair públicament a qui t'ha nominat.
  2. Contestar les 5 preguntes.
  3. Nominar 15 blogs.
  4. Notificar públicament als nominats el seu premi.
Les preguntes són:
El primer llibre que vas llegir?
No ho recordo pas, però em va quedar ben gravat "El gran llop salvatge" de René Escudié (Editorial Cruïlla). Us el recomano ;)
 
Per què escrius?
Per compartir inquietuds, idees i reflexions amb altres professionals de l'educació. El blog em serveix per enriquir-me i aprendre dels altres. Cal aprofitar les oportunitats que ens ofereixen les noves tecnologies (TIC-TAC).
 
Tens una musa o inspiració?
La meva inspiració és seguir creixent professionalment i personalment. Mitjançant els blogs estic aprenent i m'estic enriquint moltíssim.
 
Qui ha sigut el teu gran amor?
Pregunta ben difícil: la meva feina i la meva gran passió: els llibres i els àlbums il·lustrats.
 
Escrius el que vius o vius el que escrius?
Ben bé les dues coses: escric sobre situacions, dubtes, propostes d'activitats que he vist o que he fet i, també escric idees i recursos que he vist pels blogs i que després els aplicaré.
 
Els blogs que nomino són els següents:
 
- La Carme de "Fer de mestres"
- La Joana de "a l'aTAC"
- La MªÀngels de "EI d'Educació Infantil"
- La Fanny de "Un raconet d'idees"
- L'Espe de "Plastiquem"
- La Lluna de "Un polsim de sal
- L'Eugènia de "Mira què fem ara!"
- L'Olga de "Petits grans artistes
- La Montse de "Quadrats rodons"
- L'Estrella "d'Idees Magistrals"
- La Lila de "A dins de l'aula"
 

12 comentaris:

  1. Moltes gràcies Txell per aquest premi! El recullo amb molta il·lusió.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Gràcies guapaaa! Un honor passar a buscar el meu premi!!!
    Per cert, m'encanta aquesta maleta plena d'emocions que tens aquí al teu bloc! :O)

    ResponElimina
  3. Hola noies!!!
    Des res, és un plaer.
    Olga, me n'alegro que t'agradi.

    Un petonet,
    Txell

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies, Txell! És fantàstic això de rebre premis! Una abraçada, guapa.

    ResponElimina
  5. Moltes gràcies pel premi!! Una abraçada, Eva

    ResponElimina
  6. Txell, moltíssimes gràcies! Aquests premis animen a continuar. Una abraçada. Montse de QUADRATS RODONS

    ResponElimina
  7. Joana, Eva i Montse, gràcies a vosaltres.
    L'enriquiment és recíproc. Un ptó

    ResponElimina
  8. Hola.muchas felicidades por el premio y enhorabuena a las nominadas. Seguimos en contacto

    ResponElimina
  9. Oooooh! Moltes gràcies Txell! Aviat lluirà al meu blog! Una besada!

    ResponElimina
  10. Hola Marta i Mercè!
    És un honor repartir premis amb les blogaires.
    Una forta abraçada,
    Txell

    ResponElimina
  11. Hola Txell ! Recullo el premi amb molt de gust, moltíssimes gràcies pel reconeixement.
    I felicitats per aquestes 100mil visites!!
    Ànims per continuar compartint, estem en contacte ;)
    Una forta abraçada.

    ResponElimina
  12. Hola m.àngels!!!
    Moltes gràcies ;)
    És agradable veure com ens animem els blocaires.
    Un petonet.
    Txell

    ResponElimina