dissabte, 1 d’agost del 2015

Èol o la vida al vent

Aquest estiu m'està sent molt profitós a nivell literari, així que aquí teniu una altra recomanació:

Portada llibre Els homes del sac

Títol: Èol o la vida al vent
Autor: Robert Fàbregas i Ripoll
Editorial: El cep i la nansa, 2015

Opinió: Buscant petites joies literàries em va captar l'atenció el títol d'aquesta gran obra i també la portada. Després, vaig fer una ullada a l'escrit del darrere i em va agradar tant que ja forma part de la meva biblioteca personal. 
Un petit resum de l'obra seria el següent: el llibre tracta de les reflexions quotidianes d'un noi solitari que s'endinsa en els seus sentiments davant la vida. 
Si us agrada pensar sobre els vostres sentiments, sobre la vida i la mort...ja ho sabeu ;)

Per més informació:
https://publicacions.wordpress.com/2015/02/26/eol-o-la-vida-al-vent/

2 comentaris:

  1. Un llibre que fa pensar en tot allo que moltes vegades em sentit en la nostra pell però que hi passem de puntetes. Mol interessant.

    ResponElimina
  2. Hola!
    Moltes gràcies pel teu comentari.
    Hi ha pocs llibres d'aquesta temàtica o encara no els he trobat.
    Fins aviat.

    ResponElimina